UZMANĪBU!!!
Veicot pasūtījumu www.parfum24.lv internet
veikalā, Jūs piekrītat, ka esiet iepazinies ar “Distances līgumu” un Jūs piekrītat šī līguma saturam. Pēc pasūtījuma
veikšanas, Jūs esat noslēdzis ar SIA "Esprit Butik" līgumu, kas uzliek abpusējas
saistības un pienākumus.
Distances līgums
Šis līgums tiek slēgts starp SIA "Esprit Butik" (turpmāk Uzņēmums), Reģ. Nr.
40203158034, juridiskā adrese: Bruņinieku iela 43 k-1-10, Rīga, LV-1011,
Latvija,
un Pircēju,
kas veic pirkumu Uzņēmuma interneta veikalā.
1. Līguma priekšmets
Distances līgums ir vienošanās starp
Pircēju un Uzņēmumu, pamatojoties uz Uzņēmuma
piedāvājumu ar Interneta starpniecību. Distances līgums attiecas uz visiem
pasūtījumiem, kas veikti Uzņēmuma interneta veikalā.
2. Distances līguma spēkā stāšanās
Distances līgums stājas spēkā,
tiklīdz Pircējs veicis pasūtījumu ar Interneta palīdzību un
saņēmis no Uzņēmuma pārstāvja zvanu vai apstiprinājumu par veikto pasūtījumu ar
elektroniskā pasta starpniecību vai īsziņu uz telefonu. Pasūtījumu un
pasūtījumu apstiprinājumu uzskata par saņemtiem, kad tiem var piekļūt puses,
kurām tie adresēti.
3. Vispārīgi noteikumi par preces pasūtīšanu
Iepirkties
Uzņēmuma interneta veikalā var Pircējs bez iepriekšējas reģistrēšanās vai ar
reģistrēšanos.
Lai
veiktu pasūtījumu:
Pasūtījumus
iespējams veikt:
Veicot
pasūtījumu pa tālruni jānorāda:
Pasūtījums tiek apstrādāts darba
dienās no 10:00 līdz 17:30, un sestdienās no plkst.
12:00 līdz 15:30. Ja pasūtījumu veikts citā laikā, to
apstrādās nākamajā darba dienā.
Pēc pasūtījuma saņemšanas ar Pircēju
sazināsies Uzņēmuma pārstāvis, lai precizētu informāciju un
apstiprinātu pasūtījumu.
Uzņēmums patur tiesības nepieņemt
apstrādē pasūtījumus no personām, kas nav sasniegušas 16 gadu vecumu, kā arī no
personām, kas pirms tam tīši radījuši zaudējumus internetveikalam parfum24.lv
vai arī neievēro Uzņēmuma iekšējos noteikumus, distances līguma nosacījumus
un/vai morāles un ētikas principus.
4. Pasūtījuma apmaksas noteikumi
Par pirkumu interneta veikalā
Pircējs var norēķināties ar priekšapmaksas rēķinu, apmaksājot to caur
internetbanku vai bankas filiālē. Pasūtījuma piegādes veidi, izmaksas un apmaksa ir tādas, kā norādītas sadaļās “Apmaksa” un
“Piegāde” uz pasūtījuma veikšanas brīdi, līdz pilnai saistību izpildei.
Iespējams arī norēķins preces saņemšanas brīdī skaidrā naudā (Uzņēmuma
noliktavā).
Kad aizpildīta informācija pasūtījuma
formā, uz Pircēja norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīts rēķins, kas jāapmaksā tikai
tad, kad ar Pircēju ir sazinājies kāds no Uzņēmuma darbiniekiem. Rēķinā būs
norādīti visi dati, kas nepieciešami apmaksai internetbankā vai bankas filiālē.
Pirkums tiks uzskatīts par apmaksātu un preču piegāde
tiks veikta pēc naudas saņemšanas Uzņēmuma norēķinu kontā pilnā apmērā,
ieskaitot arī piegādes izdevumus.
Veicot maksājumu, ailē
”Piezīmes” vai “Maksājuma mērķis” jānorāda pasūtījuma ID numurs.
Pasūtījumam ir jābūt apmaksātam
tikai no Pircēja bankas norēķinu konta. Gadījumā, ja
Pircējam nav norēķinu konta bankā, un maksātājs būs cita fiziska/juridiska
persona, tad pasūtījums interneta mājas lapā ir jāveic uz maksātāja
rekvizītiem. Šajā gadījumā prece tiks izsniegta maksātājam.
Saņemot preci, Pircējam tiks izsniegta
preču pavadzīme, kas jāparaksta, apliecinot preces saņemšanas faktu. Pasūtīto
preci nepieciešams saņemt trīs darba dienu laikā no brīža, kad Uzņēmuma
darbinieks paziņoja Pircējam ka pasūtījums ir sagatavots saņemšanai, pretējā
gadījumā pasūtījums tiek atcelts.
Visiem pasūtījumiem, kuru preču
vērtība ir līdz 15,00Eur, tiek piemērota apkalpošanas maksa 3,00Eur.
Apkalpošanas maksa netiks piemērota, ja Jūsu izvēlēto
preču kopējā summa sasniedz 15,00Eur.
5. Piegādes noteikumi
Pasūtījums tiks piegādāts saskaņā ar
pasūtījumā norādīto informāciju. Preču piegādes izmaksas ir atkarīgas no preču piegādes
veida un piegādes adreses (ja prece tiek piegādāta ar
kurjeru). Pasūtījuma piegāde tiek veikta tikai tad, kad veikta preces
priekšapmaksa vai par preci ir iespējams norēķināties skaidrā naudā, ja prece tiek piegādāta ar kurjeru Rīgas robežās. Šajā
gadījumā Pircējam ir jāsagatavo precīza nauda, jo
kurjeram nav iespējas izdot naudas atlikumu.
Preces iespējams saņemt Uzņēmuma noliktavā
Rīgā, Bruņinieku ielā 43 k-1 darba dienās no plkst. 10:00 līdz 18:00, un sestdienās no plkst. 12:00 līdz 16:00. Preču saņemšana
Uzņēmuma veikalā ir bez piegādes maksas.
Preču piegāde iespējama 2 (divu)
darba dienu laikā pēc naudas saņemšanas uzņēmuma kontā. Par precīzākiem
termiņiem Pircēju informēs Uzņēmuma pārstāvis.
Preču piegāde tiek veikta, sadarbojoties
ar VAS “Latvijas Pasts”, SIA “Omniva”, SIA “DPD”, “Pasta Stacija”, “Post24”
u.c. kurjerdienestiem.
Precu
piegādes maksa nav iekļauta norādītajā preces cenā.
Preču piegāde ar kurjeru Rīgas
pilsētas robežās tiek nodrošināta līdz Pircēja norādītās adreses. Pircējam
jānodrošina preces izkraušana un pieņemšana. Prece
netiek piegādāta uz vietām, kur transporta līdzekļiem aizliegts apstāties -
šādos gadījumos pasūtījumā jānorāda tuvākā vieta, kur apstāšanās ir atļauta.
Gadījumā, kas Pircējam uz pasūtījumu
tiek piegādātas preces un ar Pircēju nav iespējams sazināties telefoniski
un/vai ar e-pasta starpniecību, vai arī Pircējs atsakās pieņemt pasūtījumu, kas
bija Pircējam piegādāts uz pasūtījumu, tad šīs preces tiek glabātas Uzņēmuma
noliktavā 3 dienas, kur šīs preces ir iespējams saņemt. Pēc 3 dienām, ja prece netiek izņemta, tad pasūtījums tiek anulēts un Pircējam
tiek atmaksāta nauda (ja ir bijusi priekšapmaksa par preci), ieturot izdevumus
par piegādi un 3,00Eur par pasūtījuma apstrādi un apkalpošanu, sastādot
attiecīgo aktu.
Uzņēmums
patur tiesības nepiegādāt preci, ja Pircējs nav veicis
preces apmaksu.
6. Garantija
Pircēja pretenzijas par iegādātās
preces kvalitāti tiks risinātas saskaņā ar Ministru kabineta noteikumu Nr. 631.
„Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma
noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām. Uzņēmuma precēm
netiek paredzēta bezmaksas pēcpārdošanas garantijas apkalpošana.
7. Distances līguma izpildes laiks
Uzņēmums apņemas izpildīt distances
līguma noteikumus ne vēlāk kā 30 dienas pēc pasūtījuma saņemšanas no Pircēja, ja vien līgumslēdzējas puses nav vienojušās par citu
termiņu.
8. Par preces piegādes neiespējamību
Ja Uzņēmums nevar izpildīt līgumu
tādēļ, ka Pircēja pasūtītā prece nav pieejama, tad Uzņēmuma pienākums ir
informēt par to Pircēju. Tādā gadījumā Uzņēmums var piedāvāt Pircējam ekvivalentu
preci par ekvivalentu cenu, vai Pircējam tiek atmaksāta visa viņa veiktā
iemaksa, ja viņš tādu ir veicis.
9. Atteikuma tiesības
Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību
aizsardzības likuma 12.pantu, Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un vienpusēji atkāpties no distances līguma un atgriezt
Uzņēmumam ar Interneta starpniecību iegādāto preci.
Atteikuma tiesību izmantošanas
termiņu skaita no dienas, kad patērētājs ir saņēmis preci vai preces (preču)
daļu.
Pircējs
nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
Latvijas Republikas Patērētāju
tiesību aizsardzības likuma 12. panta sestā daļa
nosaka, ka "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma
saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Uzņēmums patur
tiesības Pircējam atteikt izmantot atteikuma tiesības vai ieturēt kompensācijas
maksu gadījumā, ja prece ir bojāta, lietošanas laikā
nevērīgi izturoties pret preci vai neievērojot instrukcijas norādījumus, ja ir
nozaudēts preces oriģinālais iepakojums vai ja tās iepakojums ir būtiski
bojāts. Atgriežamā prece nedrīkst būt lietota, tai ir
jābūt oriģinālajā iepakojumā un nedrīkst būt sabojāts iepakojums un marķējums.
Atgriežamajai precei ir jābūt bez jebkāda veida plankumiem.
Atgādinam, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas
juridiskas personas.
10. Preču atgriešanas kārtība
Pircējam, atgriežot iegādāto preci,
nepieciešams uzrādīt dokumentu, kas apstiprina pirkumu. Pircējs var atgriezt
preci, kas atbilst distances līgumam, 14 kalendāro dienu laikā.
Ja Pircējs izmanto atteikuma
tiesības un 14 dienu laikā atgriež preci, tad Pircējs
aizpilda atteikuma veidlapu un sedz visus ar piegādi saistītos izdevumus.
Gadījumā, ja prece tiek atgriezta brāķa gadījumā,
visus ar piegādi saistītos izdevumus sedz Uzņēmums. Brāķa gadījumā jāpievieno
čeks par atpakaļ sūtīšanas izdevumiem. Prece jāsūta atpakaļ ar Latvijas Pasta
starpniecību kā ierakstītu sīkpaku. Ja preces tiek
atgrieztas neatbilstošas kvalitātes vai brāķa dēļ, kam ir jābūt norādītam
atteikuma veidlapā, tad Uzņēmums nosūta preces ražotājam un tikai neatkarīgas
ekspertīzes rezultātā pieņem lēmumu par naudas atmaksāšanu Pircējam. Ja ražotājs apliecina atteikuma veidlapā minētos atgriešanas
iemeslus, tad Uzņēmums atlīdzina Pircējam visus ar to saistītus izdevumus.
Gadījumā, ja atteikuma veidlapā minētiem atgriešanas
iemesliem nebūs pamata, ko apliecinās ražotājs, tad no Pircēja iemaksātās
naudas tiek ieturēti visi ar to saistītie izdevumi.
Pircējs ir atbildīgs par preces
kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību
realizēšanas termiņā. Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida
samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas
nav savienojams ar labas ticības principu, tai skaitā izmantota citā nolūkā,
nevis preces īpašības vai darbības noskaidrošanai.
Iegādes dokumentos (čeks, pavadzīme
u.c.) aizliegts izdarīt jebkādas izmaiņas, dzēst vai pārrakstīt tajos norādītos
datus – šādā gadījumā iegādes dokumenti tiks atzīti par spēkā neesošiem un preces atgriešana nebūs iespējama.
Naudas atgriešanas gadījumā nauda
tiek atmaksāta uz maksātāja kontu. Ja Pircējs ir iegādājies preces ar defektiem
vai tester preces, tad šajā gadījumā atteikuma tiesības un
naudas atmaksāšana netiek nodrošinātas.
11. Konfidencialitāte
Uzņēmums apņemas neizpaust un nenodot informāciju par Pircēju trešajām pusēm bez
Pircēja rakstiskas piekrišanas, izņemot gadījumus, kad tiek pārkāpta LR
likumdošana vai šis līgums.
12.
Citi noteikumi
Ievadot nepieciešamo informāciju,
noformējot pasūtījumu, Pircējs apliecina, ka ir iepazinies un
piekrīt, ka viņa sniegtie dati tiek izmantoti, lai Uzņēmums varētu pieņemt
Pircēja pasūtījumu un veikt preču piegādi saskaņā ar LR likumdošanas prasībām.
Ievadot informāciju, Pircējs piekrīt, ka tam uz norādīto e-pastu tiks izsūtīti
paziņojumi, kas saistīti tikai ar Pircēja pasūtījuma apstrādi.
Cenā nav iekļauta maksa par
pasūtījuma apstrādi un par piegādi. Piegādes maksa var mainīties atkarībā no
piegādes reģiona un preces piegādes veida.
Elektroniski noslēgtos līgumus
Pircējiem vēlāk nav iespējams apskatīties mājas lapā, un
Uzņēmums neuzglabā pirkuma līguma kopijas.
Ja
preces Pircējam tiek piegādātas ar kavēšanos vai netiek piegādātas Pircēja
vainas vai no Pircēja atkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs nav atbildīgs par preču
piegādes termiņu pārkāpšanu.
Ja
piekļūšana Internetveikalam, reģistrācija Internetveikalā vai pasūtījuma
veikšana Internetveikalā nav iespējama vai ir traucēta tehnisku vai no
Pārdevēja neatkarīgu iemeslu dēļ, Pārdevējs nav atbildīgs par jebkādiem Pircēja
vai trešo personu zaudējumiem.
Pārdevējs neatbild par sekām, ja Pircēja datora vai monitora īpatnību dēļ Pircēja datora
monitorā redzamo Internetveikala preču attēls pēc jebkādām pazīmēm atšķiras no
preču izskata dabā.
Preču apraksti tiek veidoti pēc
ražotāju sniegtās informācijas par produktu, aprakstiem un
attēliem ir informatīvs raksturs, iespējamas operatīvas izmaiņas. Saskaņā ar
ražotāju noteiktām izmaiņām preču komplektācija vai parametri var tikt
koriģēti.
Precīzu informāciju par to, vai
interesējošā prece ir atlikumos noliktavā, Pircējs var noskaidrot darba dienās
no plkst. 10:00 līdz 18:00 un sestdienās no plkst.
12:00 līdz 16:00, zvanot uz norādīto kontakttālruni. Ja Pircēja izvēlētā prece
nebūs vairs atlikumos, Uzņēmums piedāvās to aizvietot ar līdzvērtīgu preci vai
saņemt pēc nākamās preču piegādes.
Līgums tapis saskaņā ar
normatīvajiem aktiem:
·
Patērētāju tiesību aizsardzības
likums;
13.
Uzņēmuma rekvizīti
Nosaukums:
SIA "Esprit Butik"
Juridiskā
adrese: Bruņinieku iela 43 k-1-10, Rīga, LV-1011, Latvija
Reģistrācijas
numurs: 40203158034
Interneta
veikala Parfum24.lv bankas konts: LV59HABA0551037609541
Bankas
kods: HABALV22
Banka:
Swedbank AS